Internship Opportunities at the OAV [German-Asia Pacific Business Association]

21.01.2019

The OAV is offering two work opportunities for students interested in doing an internship at their headquarters. Students who apply must be fully proficient in German and English.

Official annoucement in German: Stellenausschreibungen für "Exportinitiative Energie" im Ostasiatischen Verein e.V.": Zwei Stellenausschreibungen für ein Praktikum (bis 31.12.19, Vollzeit) und eine studentische Hilfskraft (bis 30.09.19, Teilzeit) im Projektmanagement in dem Arbeitsbereich "Exportinitiative Energie" gibt es beim OAV - German Asia-Pacific Business Association in Hamburg.

Für Rückfragen: Frau Anna Nguyen Pham, Team-Assistenz & Assistenz der Geschäftsführung. E-mail: nguyen[at]oav.de - Telefon: +49 40 35 75 59-13.